Nieuwsberichten

SDO Hogeschool > Nieuwsberichten

SDO Hogeschool plaatst regelmatig posts op haar Linkedin-pagina,
Je kunt deze pagina volgen en zo direct op de hoogte blijven van nieuwtjes
vanuit het netwerp van SDO.

We plaatsen ook regelmatig blogs en artikelen op de Publicatiepagina.

Op deze pagina tref je de highlights.

Resultaten van de Studenten-enquete (NSE)

Onderwijs is een co-productie.
Van docenten, stafleden, de mensen in de praktijk en de inzet van de studenten zelf. Samen streven we continue naar verbetering.

We zijn trots dat de studenten van  IBHS | SDO Hogeschool haar programma’s en docenten zo positief beoordelen in de Nationale Studenten Enquête 2024. De scores zijn ver voorbij de benchmark/ gemiddelde cijfers!

Studiekeuze123 is verantwoordelijk voor de uitvoering van de NSE. Bekijk voor de volledige resultaten het NSE Dashboard.

Managementmodellen

Regelmatig verschijnen samenvattingen van allerlei modellen, theorieën, raamwerken en instrumenten die je in de bedrijfskunde en veiligheidskunde kunt tegenkomen. Keurig gecategoriseerd op auteursnaam,  bedrijfskundig domein, relevantie, context en leeftijd.
We zijn nog niet compleet, dus we gaan nog even door 🙂
Je vindt de modellen op SDO.nl/managementmodellen.

Maatschappelijke projecten

SDO Hogeschool is onderdeel van de SDO Groep.

Ons gedachtegoed over moderne bedrijfskunde passen we ook graag zelf toe in de praktijk en de kennis stellen we breder beschikbaar. Dit zijn voorbeelden anno voorjaar 2024.